پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3280
-
الف
+

تصویربرداری فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا آغاز شد

تصویربرداری جدیدترین ساخته اصغر فرهادی روز گذشته در اسپانیا آغاز شد.

جدیدترین ساخته اصغر فرهادی با نام «همه می‌دانند» (Everybody Knows) که مضمون آن درباره مهاجرت است روز گذشته در اسپانیا کلید خورد.

به گزارش آی فیلم، اصغر فرهادی روز گذشته فیلم تازه‌اش را با نام «همه می‌دانند» (Everybody Knows) را با بودجه‌ای ده میلیون یورویی در حالی کلید زد که سرمایه گذاران اروپایی‌ آن بازگشت سرمایه قابل توجهی از هشتمین فیلم بلند فرهادی انتظار دارند.

داستان این فیلم درباره زنی به نام كارولینا است که براى دیدار با خانواده‌اش و شرکت در یک جشن از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. اما در جریان این سفر، وقایع غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی او تأثیر می‌گذارد.

در فیلم جدید فرهادی بازیگران مطرحی چون خاویر باردم و پنه لوپه کروز اسپانیایی و ریکاردو دارین آرژانتینی به ایفای نقش می پردازند. همچنین ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، بازیگران مشهوری هستند که فهرست بازیگران «همه می‌دانند» را کامل می‌کنند.

گفتنی است، مدیر فیلمبرداری جدیدترین ساخته فرهادی را خوزه لوییس آلکاینه هفتاد و هشت ساله عهده دار است. مدیریت هنری فیلم نیز بر عهده کلارا نوتاری و سونیا گرانده طراح لباس این فیلم سینمایی است. هایده صفی یاری تدوینگر و دانیل فونترودونا مدير صدابرداری فیلم خواهند بود.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر